kolmapäev, 24. märts 2010

Ta on ikka nii tupsu:)

Kui talli jõutsin luges Siku teadete tahvlit, läksin vahetasin riided ja aitasin Maarjal hobuseid vahetada. Ma nägin isegi Miku täna, ta oli Udekaga kaasas, kuna üks Udeka hobustest käis vibra peal. Pärast panin Kaprysi valmis ja maneezi. Nõmeee, kui eile lõpetasin trenni mõnusa hobusega ära siis tänane trenn algas kaklusega:(. Traavis oli päris hea jooksis all vahepeal tuli tal küll loll mõtte et äkki keeraks midagi kokku, aga suutsime selle ära hoida:). Tegin siis suuna muutuse ja teist pidi ka natuke , käisin sammu ja hakkasin diogonaale tegema vaikselt alguses pakkus galoppi kui ajasin elavamaks, aga lõpus oli juba hea tegi isegi paar pikemat sammu;). Tegin siis galoppi täna oli juba päris hea, jooksis alla ja tõstis jalgu:O imeee:D. Hakkasin siis maha jalutama kui Raul maneezi tuli ja ütles et me ei lõpetaks veel trenni ära, jalutasime natukene veel ja hakkasime ümber Rauli voldil traavima, täisistakut ma pean hakkama rohkem tegema kuna ei tule enam üldse normaalselt välja , nagu oleks see kunagi varem tulnud eks aga jahm:D. Mina siis hakkasin vaikselt galoppi tegema , aah mu istak on ikka nii metsas:S:S, aga lõpuks Raul ütles et minule aitab. Läksin siis sammu tegema , mingi aeg lõpetas siku ka ja käisime sammu koos:). Pärast küsisin kas võin minna seljas talli , Raul ütles et lähen koos teiste tüdrukutega jalutama . Panime tekid selga ja läksime karjamaade kõrvale kõndima, kuna see on seal lumine siis Kaprys kogu aeg koperdas ja ühe korra oleks isegi koos pikali käinud. Pärast läksime talli pesin jalad veel sooja veega üle ja boksi. Maarja palus et tooks kaks noort lolli sisse, Siku võtis halli (rahuliku) ja mina pruuni(õõm , tõmbleja), kogu aeg kargas mull seljas:). Panime boksi ära ja viisime mingi aeg uued asemele:D, jee, mull õnnestus jälle saada mingise imeliku:D.Pärast veel viisime Maarjaga shetlandi ja Juhani õue, kuna ma jõutsin ennem maarjat õue siis hoidsin poni veel koplis nööri otsas:D. Maarja just ennem rääkis kuidas Shetland eile troppi mängis:D, ja siis mina olin ka lõpuks see kes ponile järgi lohises:D. Lõpuks jooksin ta kõrvale ja ta sai natukene peksa:D. Pärast läksin riideid vahetama ja läksin maneezi trenni vaatama. Mingi aeg tuli ema ja läksin koju.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar