pühapäev, 14. märts 2010

normaalne:D

Täna sain siis talli KÕNDIDA:S, jõutsin kella poole 10 kohale. Kõndisin natuke talli vahel ja läksin maneezi. Sain teada et talli koerad on jälle kadunud:S:/. Maneezis ütles Raul et olen täna liputaja, siis ma ütlesin et ma ei oska ja pole kunagi ka starti andnud(liputanud). Siis ma pidin värava juures olema. Võistlusest ei viitsi eriti kirjutada:). Pärast korjasime osad takistused ära kuna Erkki hüppas veel natuke ühe noore hobusega. Kui ta ära hüppas viisime kõik takistused minema ja läksime talli. Mingi aeg tuli Marit ja ütles et läheks Kohvikusse, olime siis seal ja mingi aeg küsis Katja kas lähen ka sõitma, ütlesin et ei lähe kuna Raul hommikul ütles mulle nii:D. Niisiis lõpuks ikkagist läksime sõitma. Kui ma Kaprysi kapju hakkasin tegema avastasin et tal on parem esimene jalg paistes:S:S. Kutsusin Katja vaatama , ta ütles et helistaks Raulile ja küsiks temalt mis teha , Raul ütles et paneks valmis ja läheks maneezi. Tegin siis vabaratsmega traavi, ja meie õnneks ta ei longanud:). Tegin siis kerge trenni , täna oli eest selline normaalne, mitte hea ja mitte halb. Vahepeal rääksime siis Katjaga et äkki hakkame ühel ja samal ajal hüppama et oleme peaaegu ühel tasemel.Aga kuna mina jõuan nii hilja talli siis kahjuks ei saa. Tegin siis täna galoppi natuke rohkem kui traavi, päris tubli oli aga mulle tundus seljast et ta ikkagist natuke hoiab jalga:/. Läksime maneezist välja ja vaatasime kui rõve ilm õues on:), nimoodi tuiskas. Kui talli jõutsime oli saanud pruunist hobusest valge hobune:D. Pesin Kaprysil jalad puhtaks ja boksi . Viisin varustuse ära ja avastasin et telefoni ei olegi enam taskus, õnneks tuli mul meelde et ma rääkisin viimati sellega maneezis peegli juures:D, läksin siis maneezi ja oligi telefon peegli alla maas :D. Läksin talli tagasi ja suht pärast seda läksingi minema.;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar