neljapäev, 4. märts 2010

hmm ,

Koolis oli täna suusatamine, jahm nalja sai põhiliselt kõndisin kuna suusatada lihtsalt ei saanud;). Jõutsin talli siis vahetasin riided ja olin niisama talli vahel.Mingi aeg andis Kateriina mulle Rauli numbri, siis Raul küsis et kas tahan hüpata ka täna mina ütlesin et ei taha et tahaks niisama hetkel sõita Kaprysiga:D. Panin siis Kaprysi valmis ja maneezi, läksin selga ja raja peale sammu tegema. Sammus oli juba täitsa hea kui hakkasin traavima traav oli ka aga nüüd on mul mingi jama ja ei sa kergendada :S. Toetasin siis aint sisemise jala peale,suht nõme oli sõita vahe peal mõtlesin et räägiks Rauliga ja lõpetaks trenni ära aga siis mõtlesin ümber.Tegin traavi edasi eest oli jälle nii kõva ja punnis vastu. Tegin siis paljupalju volte siis oli juba parem, hakkasin galopii tegema vasakut pidi tegin vähem kuna oli tubli siis teist pidi jahm sellest ma ei hakka rääkimagi;). Lõpetasin ära ja viisin boksi siis Raul palus et kordetaks ühte. Valjad pähe ja maneezi , kordetasin ära ja läksin riideid vahetama. Jeeee suutsin täna jälle margi täis teha(A)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar