esmaspäev, 30. jaanuar 2012

Kust otsast siis alustada:D. Pühapäeva hommik algas varavara ;D. Peale 6 olin juba tallis viskasin siis varustuse kõik autosse ja Termu puhastama. Mingi hetk oli juba aeg hobused autosse panna ja Veska minna. Esimestena läksid Lotoss ja Prex. Olime siis seal talli vahel, maksime vahepeal stardikad Evvuga ära ja vaatasime niisama ringi. Käisime rada vaatamas alguses Evvuga siis Sillega . Pool 10 vist hakkas esimene soojendus. Term jõudis ka mingi aeg kohale, võtsime siis maha ja panin kohe valmis. Sain pääris pikalt taga jalutada ennem kui minu kord tuli istusin selga ja soojendama. Soojendus oli VÄGA lühike :D:D. Selle pärast et ennem mind jäi mitu võistlejat ära . Soojendus Hüpped olid 75 cm üpris head: ). niisiis parkuuri juurde. ma ei oska kuidagi seda parkuuri iseloomustada, selline oleks võinud olla mitte nii tuim sääre peale. Kuid ta oli tõesti häästi tubli nagu ma olen juba paljudele õelnud. Lõpp kokku võttes saime 15 koha kokku oli selles sõidus võistlejaid 42: ). Nii peale sõitu jalutasin pikalt maha. Siis jalutasin veel talli vahel. Pärast võtsin valjad ära panin päitsed ja paksu teki selga. Andisn porksu ja jalutasin veel. Teised läksid mingi aeg süüa ostma. Ma kogemata tekitasin neile paanika sest, sain aru et kohe varsti saab parkuuri vaatama minna. Nemad siis jooksid Rocast talli ning tegid juba hullud plaanid valmis et, kes hoiab Termu ja kes tuleb minuga parkuuri vaatama. Lõpuks olid naad kohal ja siis tuli välja et hakati alles siluma :D. Niisiis sättisin veel ennast valmis ja Termu ka. Parkuuri käisin Sillega koos läbi. Kartsin et ei jää kahe osaline parkuur meelde aga ei olnudki nii raske : D. Nii ma ei tea kuidas mul pärast nii kaua läks aga siis just kui sain valmis kutsuti mind juba soojendama. 85cm soojendus hüpped läksid ikka natuke pekki või noh pigem lattaed sest mingi 3 korda järjest tõmbas maha. Okser oli täitsa hea: ). Lõpuks oligi minu kord minna. Eku ütles et paneks kohe alguses liikuma ning andis veel näppunäiteid. See parkuur läks nii hästi aint selle pärast et Termu päästis mind pool parkuuri. Kuigi okei ma oleks pidanud rohkem kokku võtma et, ei kima aga on koos. Sest ta läks ikka mitu mitu korda poolest sammust lendu. Aga saime ilusti sõidetud mitte ühtegi tõrget ei tulnud kummagis sõidus ja kui aus olla siis tal polnud minu arust sellist mõttet ka peas. Lihtsalt ta oli nii Nupsuu: ). Pärast jalutasin maha. Võtsin lahti ja pm oligi Termul koos Prexuga koju minek. Tekkisid korra väiksed probleemid seoses Lotu maha võtmisega aga lõpuks saime ta maha. Kähku Term ja Prex peale, kuna Evvule/Ekule oli mingi aeg abi vaja jäin mina Veska. Ostsin Termule lakkaharja ära ja siis majust peaaegu 5 euro eest :D. Talli jõudsime õhtul pool 10 ja koju jõudsin natuke peale 10: ).

2 kommentaari: