reede, 6. jaanuar 2012

Heihei, täna talli läksin pool 5 vist. Siis läksime Termule ja Fallule järgi. Ma unustasin loomulikult kummikud koju niisiis ma seal ootasin mingi 5-10 minutit et ta mulle vastu tuleks. Aga ei ega tema siis vastu ei tule, panin uuesti värava kinni ja läksin talli. Natukese aja pärast läksin uuele katsele. Ta oli lähemale tulnud, suutsin kuidagi nõõri üle kaela visata ja saime lõpuks minema. Käisime vahepeal külaliste majas. Peale seda tegin boksi ära. Kuna meil oli umbes 1 tund aega nii kaua kui trenn lõpeb otsustasime ise proovida Sergiot lüpsta:D. Sellest ei tulnud eriti midagi välja niisiis ootasin Manxi ära. Pärast püüdsime uuesti Sergio kinni, kui see tehtud läksime veel korra maneesi appi takistusi vedama. Pärast panin Termu valmis ja maneesi. Soojendus oli hea: ). Galopis jooksis ka hästi:). Kui nüüd aus olla siis ma hea meelega lööks ennast maha. 10 korda teen ühte ja sama viga-.-!.Masendus tuleb vaikselt peale-.-.Lihtsalt sõidan peale ja siis viimase sammu lasen kaugelt ära sest ma kardan ,et muidu jääb ette seisma. Millal ma oma vigadest õppima hakkan ?!. Terve trenn tegelikult pekki ei läinud. Viimane parkuur oli hea(Y). Ei lasknud kordagi kaugelt ära, kuigi süsteemil ikka vajusin paremale:/. Süsteem oli lõpuks 95cm ja ülejäänud siis umbes 85cm. Esmaspäeval on siis uuesti hüpekas: )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar