reede, 27. jaanuar 2012

Hei. Täna ennem talli minekut käisin linnas. Kui talli jõudsin vahetasin riided ja Termut puhastama. Valmis ja maneesi. Soojenduse tegime selline nagu võistlustelgi. Siis tulime risti väga hästi tuli tulime väiksemast põõrdest ja siis teist pidi ka, kõik korrad olid head. Siis tulime lattaeda ka kõik klappisid eest sai võtta : ). Okserid olid ka head. Siis läksime koos Evvuga auku (muud moodi ei oska õelda). Sille nii kaua vedas kollid maneesi. Esimesena läks Evvu hüppama mina nii kaua olin veel augus. Kui Evv sai hüpatud läksin mina tegin kõige pealt suure ringi galoppi ja siis läksin lattaia peale (all oli punane vaip). Läks ilusti üle: ). Siis suure põõrdega okserile (keskel oli valge suur kile) väga ilusti läks siis tuli pisike oks ja vasakule põõre siis mööda rada ja siis põõre tünnidele ( tünnid olid pikali väikse vahega ja latt nende peal+ latti peal oli alguses Amburi tekk). Ei proovinud isegi seisma jääda. : )Nii jalutasin natuke siis Sille pani suure kummi veel tünnide lattile toetuma ja tulime kogu rada uuesti. Täpselt sama hästi tuli okei, lattaaed läks natuke halvasti (poolest sammust läks lendu). Aga muidu oli küll vägaa tubli (Y):D. Homme siis peab varustust puhastama :D


Mul on tõsine mure, millega peaks arsti juurde põõrduma:D. Mul pole absulll tasakaalu enam. Ma ei kujuta ette kui meil oleks hetkel kehalises mingid poomiga harjutused ma vist kukuks sodiks. Täna oli vaja pääsukest teha ja siis mingi ühe jala peal seismist. Kõik seisavad koha peal ja siis üks idioot kekisb mööda saali ringi sest tasakaalu pole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar