reede, 1. märts 2013

Mõtlesin, et võiks bloggida jälle natuke. Vahepeal  on saanud 4 kuud või oli see 5 kuud  täis ilma ratsutamiseta. Naljakas mõelda, et see aeg nii kiiresti on läinud. Igatsus on kohutavalt suur :/. Homme helistan uuesti ühte kohta ja siis vaatab mis edasi hakkab saama. Kas alguses käin niisama kord nädalas sõitmas või siis rohkem.:)
Hmm, koolis on hetkel nii enam-vähem korras, õnneks sain eile tänu Janettale keemia tehtud ja kursuse hinde välja. Hetkel vaja ainult geo ära parandada ja siis on kõik korras.
Ma olen ikka jõhker raha laristaja.. alles sain koolist raha, päris normaalse summa ka veel ja nüüd on alles mingi 10 euri -.- Seda hoian ka nüüd hoolduse jaoks.
hmm, hakkan vist jälle haigeks jääma :( Täna käisime kinos noniiii külm ja paha oli :S Pärast pidin veel rongile jooksma ja noosiis ma oleks küll rongis otsad andnud.








Ma niiii loodan, et homme läheb kõik hästi ja varsti olen taas sadulas :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar