kolmapäev, 19. detsember 2012

Hei, mul on tõsine probleem ma hakkan ära keerama :D. Nagu reaalselt täielik kana aju .. Pidin täna viima 1 töö õpetajale mida ma loomulikult ei teinud siis juba paanitsesin et homme pean minema ainult selle pärast kooli jne.. aga siis tuli 5 minuti pärast meelde et ma reedel ka linna et siis viin ära.. 

Reedel siis väike party again :). Siiski maailmalõppu peab tähistama ! :D
 Hetkel on kursuse hinded sellised :
1. ajalugu 4
2. arvutiõpetus 3
3.Keemia 3
4. suhtlus 1 kursus 4
5. suhtlus 2 kursus 3
6. suhtlus organisats. 1 kursus 4
7. Tõõ ja Keskonnaohutus  4
8, Kirjandus 3

Tegelikult veel kirjandust pole välja pandud aga  ma loodan et saan selle 3.. see õpetaja on nii haige et iga asja kallal viriseb .. vastad kirjalikult asjad ära ja kurat ikka küsib suuliselt mis rikub kõik ära ja ikka saad 2 :S.

AGA SIISKI MUL ON VAHEAEG! :D

Nii mõnigi inimene kes käib kas  Keskas või põhikoolis  on virisenud et tahaks juba vaheaega et kopp ees jne.. Aga mida te virisete :D Meil kutsekates polegi vaheaega, meil on poole tihedam õppe graafik ja istume  enamus aja suvest ka koolis :D



Aga ilusat MAAILMALÕPPU teile ! :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar