esmaspäev, 3. detsember 2012

Hei, mul läheb väga hästi :D.  Eelmine neljap. läksin Evvu juurde ja reedel läksime teeviidale.. nagu mina korra ütlesin ( vildeteele ) :D. Igatahes seal sain ühe unistuse ära täita, nimelt olen väiksest saadik tahtnud sõita rodeo pulliga või kuidas nende kohta üteldakse. See oli lihtsalt niii lahe !! :D. Olevat teinud 2 päeva rekordi :D. Käisime veel seal ringi, päris huvitav oli :). Sain teada et mul on ikka NII PAKSUD  juuksed :D. Pärast seda kõike läksime linna sõõma ja siis koju.. Mis totaalselt närvi ajas.. käisin põlvini lumes 4km koju ja siis kui maja ees olin vaatasin selja taha ja oiii mis ma nägin .. Sahk tuli ja lükkas tee lahti, oiii kui vihane ma sel hetkel olin -.- .
Laupäeval olin päev otsa voodis pikali, õhtul käisid korra sõbrad külas.. Pühapäev mõõdus sammuti koduselt :).

noniiii nõme ... Rongi piletid läksid kallimaks -.- kiisalt-linna on nüüd 1.18 õppurile -.-

Homme on Emmel sünnipäev!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar