kolmapäev, 5. jaanuar 2011

Eile siis hüppasime , kõigepealt Donnaga, väga hästi hüppas:). Jõhker, kuidas see hobune mind päästab:). Läksin viimast korda okserit Donna hüppas koha pealt üle aga mina olin juba selle ajaga suutnud kaelapeale ronida ja siis libisesin Donna kõrvale maha. Või noh midagi sarnast igatahes tema kõrval ma jooksin natuke:). Tegelikult jäin temaga ikka väga rahule:).
Filigrandiga hüppasin ka :), soojendus oli lic masendavalt jube. Kuna katuse pealt lükati lund alla siis see oli ju nii jube et sure maha :S. Tegime pisikese voldi peal nii palju kui saime. Hüppamise ajaks rahunesime maha ja väga hästi läks:). Hüppasime pisikesi takistusi:), 1 korra jooksis mõõda kuna läksin suht viltu peale, teise korra proovis ka aga see ei õnnestunud tal:). Temaga jäin ka väga rahule:). Ma pean ennast kontrollima trenni ajal kuna ma lähen nii kergelt närvi mida ma ei tohiks teha:s.


Täna käisime alguses Evvu ja Railiga linnas ja siis talli. Kõige pealt kordetasin Donnakest ette, Pullitäis oli:D. Alguses üldse ei keskendunud. Trenni keskel oli lic nii hea:). Aga trenni lõpus tulid energia ülejäägid tagasi. Jalutasin maha ja talli. Pesin jalad puhtaks ja toppisin jalad tõrva täis : D.
Filigrandiga mina täna ei läinud:). Läksin hoopis karvikuga:). Suht ülbe oli:S. hahahaha , oleks mind isegi seljast alla visanud:D. Samas pole temaga ise ka nii kaua nüüd sõitud ja nii harjumatu oli istuda väikse trükimasina seljas:D. Aga lõpus oli täitsa hää:).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar