esmaspäev, 22. veebruar 2010

Super trenn(A)

Läksin talli siis kõndisin talli mingi aeg. Siis läksin ühe tüdruku juurde ja uurisin et kus raul on , ta ütles et peaks kohe tulema ja sealt ta tuli siis ütles et riides ei olegi veel , ma mingi aa et ma sain aru et me täna räägime:D. Ema tõi saapad ja vahetasin riided, vahepeal kadus Raul ära ja olin niisama talli vahel käisin maneezis ja kui tagasi tulin otsis Raul juba mind:D. Näitas mulle siis hobuse kellega lähen, suht suurt kasvu ja pidi selline laisk olema;). Puhastasin ära, siis mingi aeg tuli üks tüdruk trennist kelle käes sadul oli, siis panin varustuse selga ja maneezi. Ma sain aru et kohe tuldakse ka :D, 10 min. oli mõõdas kui Raul tuli ja hakkasin traavi tegema super traav aga suust väga kõva:/, tegin siis paar ringi traavi kui Raul ütles, et saadab ühge tüdruku mind vaatama ja trenni andma, siis sõitsin pääris pikalt veel üksi maneezis, vahe peal hobune trikitas all ja hüpas alt minema aga selga jäin;).Vaikselt hakkasid ka teised kogunema, tegin siis diogonaale ja värki. Mingi aeg tuli ka siis treener, rääkis mulle mu vigadest ja mida peaks tegema. Proovisin neid parandada , siis hakkasin galoppi tegema, okei nendest vigadest ma ei räägi;), pärast tegin veel veidike traavi ja kui ta lõpuks normaalne oli lõpetasin ära trenni:D. Viisin siis Boksi ja panin teki peale. Siis palusin et üks näitaks mulle kus varustus käib ja läksin riideid vahetama. Pärast käisin veel maneezis ja antsin hobusele borksi ja läksingi koju;).

SUPER TRENN. Olin üsna kindel et kukkun alla;).

2 kommentaari: