pühapäev, 7. veebruar 2010

mm:)

Ma pole nii ammu kirjutanud:).Igatahes kõikidest trennidest ei viitsi kirjutada;). Eelmisel pühapäeval läksin talli, kõige pealt käisin Fantaga trennis suht normaalne oli . Hiljem küsisin kas võin Simonega koos hüpata siis Kristjan ütles et võin. Kuna me läksime alles 3 sõitma tegin selle ajaga boksid ära , pärast panin Muusika valmis ja maneezi. Hakkasime siis sammu tegema selline imelik oli sammus ei painudanud kummalegi poole:(. Siis hakkasime traavi suht kimas kogu aeg nõmeee.. tegime volte ja üle minekuid palju, siis tuli galopi aeg suht tubli oli galoppis;). Hakkasime hüpama me jooksime aint ühe korra mõõda :D saavutus.:). Aga muidu oli nii super tubli (A). Täna läkisn talli pool 11 läbi, siis Evvu ja Sille rääkisid et äkki tahan nendega õue minna sõitma , siis naad rääkisid Kristjaniga et kas nemad võivad minna, siis hiljem küsisin mina ka:D. Niikaua kui trenn oli aitasin Kristjanit, pühkisin tallis ja tegin boksid ära , siis läksime Evvuga prügi põletama, pärast viskasime hobustele heinad ette ja tõime hobused sisse. Istusime veel natuke soojas ruumis ja hakkasime hobuseid puhastama. Kui puhtad olid panime valmis ja õue. Läksime siis suurele karjamaale sõitma, Meloodia oli ikka vinge kuju vehkis kogu aeg peaga ja tõmbles niisama ringi:), Tegime siis traavi see oli sama hea, kui patuudil hüpata:D. Tegime kaks ringi traavi ja kaks ringi galoppi umbes:). Galoppis jäin ma kogu aeg teistest maha kuna Falsu ja Prex on kiiremad kui Melo. Prexul tuli vahe peal taga jala kaitse ära , siis kuna mina olin nende taga vaatasin et nemad lähvad edasi võtsin siis sammule ja hüpasin maha seljast. Eku vist kaugelt nägi et ma kukkusin ja ta karjus et "Siku kukkus":D. Teised tulid siis galoppis tagasi ja küsisid mis juhtus:D. Läksin siis selga tagasi ja tegime vell ühe galoppi tõste.:). Läksime siis talli juurde ja panime hobustele tekid peale ja jalutasime veel mõõda teed edasi tagasi:). Panime siis hobused boksi , Evv ja Eku läksid prügi põletama mina tegin Depsu boksi nii kaua. Pärast veel viiisime lõkkesse kaste. Pärast käisime veel evvuga passi otsimas.


aaga okei siis Tsauks:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar