esmaspäev, 19. detsember 2016

tulevikust vol 2

Hellou, vahepeal pole erilist midagi toimunud. Käisin vaatasin ühe talli üle laupäeval kuhu oleksin tahtnud Melody viia aga kahjuks see siiski ei sobi meile :).  Eks ma natukene kurb ikka olin et ei saagi hobust endaga kaasa võtta aga samas oleksin olnud veel kurvem kui oleksingi ta kurtnast ära toonud ja oleks pidanud ta lihtsalt seisma jätma ja kurtna on ikkagi juba meile mõlemale kodu kust nii kergelt lahkuda ei tahaks. Oeh, ühesõnaga proovin kuidagi hakkama saada kuigi ma tean et jube raskeks läheb aga vähemalt on mul Evely kes lubas mind hädast välja aidata kui kuidagi enam ei saa :)
Endast seda et seenädal  saame korterivõtmed lõpuks kätte ! JUHHEI! :) Tööga on nii ja naa lood, Mammasse saaks kasvõi homsest minna aga seal on halb see et töö algab juba kell 6 ja lõppeb kell 7-8 õhtul ehk siis pikad tööpäevadja Rauno ei viitsi mind ka nii vara tööle vedada. Värvitehasega mis mulle endale hullult meeldib, pole veel ühendust saanud kahjuks. Aga sinna otsitakse alles järgmiseks aastaks töölisi ehk nad ise ka ei kiirusta töötajate otsimisega.
Trennidest ka natukene. Eeeh, tegelikult ma ei mäletagi väga midagi trennidest. M on mind viimased trennid üllatanud sest on väga asjalik olnud ja ei ehmata iga asja peale.
Kolmapäeval hüppasime, olen aus niii kohutavat trenni pole mul ammu olnud. Hobune oli super ja kõik muu ka aga noo MINA  jumal küll :D  MITTE ÜHTEGI sammu terve trenni jooksul ma ei näinud nagu tõsiselt peatakana olin. Lihtsalt olin seal seljas ja proovisin kinnihoida. Kui tavaliselt on M järgmine päev hüppamisest väsinud siis neljapäeval oli täiesti vastupidi see värk, mul oli tõsiselt raskusi tagasi saamisega :D Aga muidu toimis ta väga hästi :)
Reede, laup ja pühap puhkas ja tänasest hakkame uuesti trennitama :)







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar