laupäev, 14. märts 2015

Ma olen nii vihane enda peale. MIDA KURADIT ma tegin seal seljas parkuuriajal.. Soojendus oli lihtsalt niii super, kõik klappis ise olin stabiilne seljas ei teinud neid lolle lükkamisi jne ja siis parkuur nagu kuradi lammas põllule lahtilastud, absaluutselt ei mõelnud midagi, lihtsalt tiksusin niisama nagu lilleke keset aasa -.- Lihtsalt tahaks endale panniga virutada, täielik ajuhälvik olen...ööhh...Selline tunne et osta omale eestalne ja hakka ainult maastikul tiksumas käima :D Ühesõnaga nagu aruvõib saada jäin ma järiekordselt hobusega väga rahule okei ainuke asi mis jäi kripeldama oli see mis ta tegi peale esimest tõket lihtsalt tuimalt hakkas mind paremale lohistama O.o ei kujuta ettegi kas ta ehmatas sellepeale et ennast peeglist nägi või on see indlemisest tingitud et ala lihtsal tujutses .









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar