teisipäev, 6. jaanuar 2015

Hei, kõik lubavad uuel aastal midagi kindlat ära teha. Mina olen see kes enam ei luba midagi, sest nagu aeg on näidanud ei tee ma midagi :D
Okei, luban ainult seda, et see aasta hüppab mära esimest korda krossi aga mitte minuga :D

 Igatahes meil läheb endiselt hästi, praegu on siis see hetk kus energiat on tal 100% üle ehk siis lohistab ringi ja trennis proovib võimu näidata :). Täna olin tööl ehk talli ei jõudnud ja Evvu käis kablutamas. Päris normaalselt oli läinud vist, ütles ka et täitsa metsik on passib kõiki nurki :D
Homme saab peale monica trenni süsti, et siis saab ikka edasi võistelda :).
Ma tõsiselt loodan et saan 17 veska võistlema minna :) aga kõik oleneb sellest kas saan tööpäevad ära vahetada ja kas saan treikusse ennast pressida :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar