esmaspäev, 26. november 2012





Ning ongi käes see päev kus ma kohutavalt tahaks ratsutada! :). Eile nikerdasin mingisuguse video kokku.. agajah.. eks kunagi äkki tuleb siia ka :)... Mitu päeva arvutis olles olen satunud vanade piltide otsa või noh üldse hobuste piltide otsa ja tuleb  isegi pisar silma kui meenutada neid aegu, just seda mis oli 2-3 aastat tagasi suvel :). Vaatasin Termuga võistlus videosid ka, just neid esimesi ..niii naljakas oli :D.

Just avastasin et homme saab 1 kuu täis kui pole ratsutanud :(. Ei , aga nüüd tuleb jälle ennast käsile võtta :).

Koolist nii palju, et täna käis mustkuntsnik.. Feilis suht.. tegi lõpu poole mingit kepiga trikki, igatahes kui keppi hakkas võtma siis oli näha et keris kiiresti nööri ümber näppude.. :D. Muid asju vaatasin küll suu lahti :D. Selles suhtes oli võimas :). Hmm, hinnetega olen ise päris rahul:).Völja arvatud venekeelega mis on 2 seisus.
 Varsti on vaheaeg, lõpuks! :D. Pm 3 nädalat veel sest viimane nädal vist parandatakse oma kursuse hindeid nagu ma aru sain. Aga eks see veel selgub :).
Aga olge tublid, mina hakkan nüüd venekeelt õppima.. :).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar