kolmapäev, 14. märts 2012

Hei hei. Eilne trenn oli hea: ).
Täna ennem trenni koristasin varssade aeda natuke. Nad on niii armsad: ).
Nii, panime Renekuga raia üless. Hakkasime siis hobuste poole minema kui järsku hobused otsustasid väheke pulli teha ja mitte kohe kätte anda. Panid siis kolmekesi galoppis ajama. Tükkaega ei tahtnud kätte anda:D. Lõpuks Evely sai Lotu kätte Sille Prexu, Termu oli nii pettunud näoga ja jäi ka seisma:D. Hüppeid ei oska kommenteerida. Term oli jälle tubli, püüdis kõigest väest : )Aga no ma ei suuda võimlemise ajal seal seljas püsida. Saime trenni tehtud jalutasin maha boksi ja koju.


Üle üldse pole täna minu päev:/. Koolis oli suusatamine. Kukkusin 3 korda niiet lõpuks käed olid verised. Ning ühe korra sõitsin mäest alla aga kuna hoog läks väga suureks ei saanud enam keeratud ega pööratud, vaid sõitsin võsast läbi otse suure kivi suunas ,lõpuks vaatasin et kurat kui nüüd pikali ei viska olen elu aeg invaliid. No nii ma siis tegin, aga siis oli uus probleem :D ma ei saanud enam püsti :D. Õnneks on selleks aastaks sellega kõik (H)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar