reede, 17. juuni 2011





Täna ajasin ennast vara jalule. Kella 9-saks läksin talli. Viisime hobused õue ja olime niisama. Mingi aeg käisin Evvu ja Mariti trenni pildistamas. Mingi 1 aeg tõime koplitest hobused sisse. Ennem kui Evv läks viimase hobusega hüppama tõime üle jäänud karjamaalt sisse. Peale tema trenni puhastasime hobused ära , valmis ja maneesi. Niisiis Marit tegi meile korde hüppeid. Alguses hüppas Evv Chemmuga ja siis mina Dubaiga. Isever, nalja sai kui palju. Tegelt see jumala hea harjutus, ma vaatan et ma jään nii palju maha ikka:S. Tegelt see polnud üldsegi üllatus. Aaa jaa ma vaatan, et mul maaga väga head suhted:D. Kukkusin jälle alla-.-:D. Alguses oli natuke valus aga hiljem oli jälle normaalne. Tegime paar hüpet veel ja kõik:D. Kõige jubedam oligi selle juures see , et ratsmeid ei olnud:D. Pärast jalutasin veel natuke sees ja siis õue. Õhtul käisin veel mariti trenni pildistamas aitasin tallis veel ja siis koju.


PANIN JÄLLE PAAR PILTI, MIS MULLE MEELDIVAD :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar