laupäev, 5. märts 2011

Nii:D, just jõudsin koju:D. ehk 21.40:D. Järvekale hakkasime liikuma pool 3. Mina läksin alguses koos Maritiga ja siis Evely tuli hiljem kahega järele. Nii igatahes saime Karviku panna Thermoti kõrvale. Siis tõime varustuse ära ja läksime maneesi. Mingi aeg saime siis rada vaatama minna, tee mis tahad midagi meelde ei jäänud. nii soojenduses ta üllatas mind VÄGA!:D. Ta oli lic nii tupsu:), siis kui teised sõitsid proovisin midagi meelde jätta. Siis tuli minu kord. Esimesele lendas liiga peale (minu süü tõttu) mille pärast tuli ka lattalla. Siis sõitsin esimese osa lõpuni, Ta ei tõmmanud kordagi mul käest ära:), kordagi ei jäänud midagi passima:). Ma jäin lihtsalt niii rahule:). Pärast jalutasin natuke ja viisin uuesti talli. Aitasin veel Maritit ja Evvut nende sõidus. Pärast panime Dubai ja Linaletto treikusse, meie Evvuga jäime veel talli Karoteni juurde:). Istusime siis Karoteni ette maha ja ootasime millal Raul tagasi jõuab. Talli jõudsime kella 9-ks, viisin Karoteni talli, tõime asjad autost ära ja siis koju.:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar