laupäev, 26. juuni 2010

KLOUUNNN!:)

Evvu jäi siis minu juurde ööseks, kell oli 4 kui evv hakkas selle üle naerma kuidas ma sääske ära ajasin. Naersime kella 5-6 hommikul ja lõpuks jäime magama:D. Hommikul ärkasime ja läksime talli. Mu hobuse viidi mu nina ees õue aga mina ei mõiganud teda kinni võtta:D. Tegime Evvuga boksides aknad puhtaks ja värki;).Pärast istusime ja hakkasime sõõma kui Siku karjub Hobused. Panime jooksuga siis Colibrile ja Portule järgi, päris kaugele jooksime igatahes pärast hingeldasin vägaväga kaua:). Pärast tõime karjad sisse ja läksime sõitma. Soojendus oli isegi hea, hakkasime vaikselt hüpplema. Esimesena tulime lattaeda millel oli (valiklatt?) ees. Ei olnud, hea . Sadul viskab ka välja aga on muidu mugav:/. Tulime paar korda veel, suhteliselt normaalne. Siis tulime okserit, esimene hüppe oli päris normaalne (tema hüppas hästi;)). Teisel hüppel hakkas iga sammuga ainult aeglasemaks jääma ja sealt tuli ka mingine väärakas hüppe ja mina kukkusin alla. Sain kabjaga vastu pead vist, igatahes muhk on peas ja mingi tugev laks käis ära. Istusin uuesti hobuse selga ja tulin kohe uuesti, see oli pääris normaalne hüppe. Järgmisena tulime lattaed 7m lattaed ja kaarega okserile. Esimene kord oli päris tubli, Teisel korral tõmbas mul ratsemed käst ära ja jalused tulid ka ära, niisiis hüppasin jalusteta ja ratsmeteta, üli tupsu oli , kartsin et jookseb mõõda.Aga hüppas jumala hästi ära. Pärast hüppasime natukene veel ja aitas küll meile. Läksin jalutasin õues maha, pesin puhtaks ja viisin asjad ära. Tõin Liisiga täkkud ka sisse. Istusin pärast natuke aega sadula ruumis ja siis koju.
Homme lähen vara talli kuna tibu jääb sisse.

TTSAUUU

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar