neljapäev, 22. aprill 2010

hüpped ja Kaprys:)

Hüppasin Kon-tikkiga, tegelikult ta on päris mõnus lihtsalt peab õrnema käega sõitma aga kuidas ma saan sõita kui ta ei tule tagasi??-.- Hakkasin siis hüppama vaikselt lattaeda esimese korraga jooksime mõõda, teise korraga saime pihta aga jooksime alla ja siis tuli väärakas hüppe temalt ja mina olin nagu pääsuke seal seljas:(. Teised korrad ei olnud ka head. Mina tegin nii kaua sammu ja traavi kui teised hüppasid muid asju, pärast hüppasin ma veel lained, alguses passisime ja läksime kakeldes sealt üle:/ , aag viimane hüppe oli nii hea ja siis lõpetasin ka ära. Raul ütles et peaksin hakkama tihedamalt hüppama.:). Läksin siis kähku talli panin Kon-tiki boksi ja aitasin Evvul Imari valmis panna. Pärast tõin Kaprysi talli vahele ja panin sadula selga ja maneezi. Kuna teised hakkasid hüppama tegin mitte ümmarguse voldi peal traavi. Alguses oli laisk , mingi aeg sain endale Katu käest pika stekki. Mingi aeg ka teised lõpetasid trenni ära tegin siis juba mõõda suurt ringi traavi. Masendav kas mina olen nii suur ta seljas või on tema nii suur et me ei mahu kuskile sõitma kogu aeg on minu välimine jalg tagurpidi:). Pärast tegin voldi peal traavi,sammu , peatusi, galoppile tõsteid lõpus oli jubaväga hea..(A). Tegin teist pidi ka ja siis lõpetasin trenni ära.



(kirja vead sees;))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar