pühapäev, 22. veebruar 2009

Minu kõige hullem trenn:D

Täna jõutsin talli kell 9.00, istusin natuke puhkeruumis ja hakasin bokse tegema, kui boksid said tehtud aitasin traxu valmis panna. Pärast kui Traxu oli valmis läksin 11-st trenni vaatama, kui naad galoppi hakasid tegema siis läksin panin Evvule Ramsese valmis, siis läksime trenni mina olin Albaga, alguses oli ta igatpidi krampis, kui traavi hakasime tegema, jooksis ta pea kuklas, kuidagi sain ta ratsmesse (natuke):D. Me tegime jalusteta keskliine, kus ma vingerdasin igat pidi ja diagonaale, mis olid mul väga hullud:D. Galopi ajal läks mul kõik peese:D, kuna me tegime jalustetta ja mina pole selles just kõige parem:D. Me pidime tegema diagonaale, mis olid isegi nii ja naa:D aga nelja aasalised serpatiinid, millest ma alguses üldse aru ei saanud, palusin Kristjanil endale uuesti lahti seletada selle:). Peale Galoppi oli kergendatud traav ilma jalusteta siis jalutasime hobused maha, puhastasime kabiad ära ja viisime bokksi. Istusime Evvuga puhkeruumis ja sõime:D. Pärast tõin Railile Donksu sisse. Natuke hiljem tõime Evvuga puid siise:). Peale seda oligi kõik ja tulin ära:D

Tsauu!:)
Homme proovin veel kirjutada:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar